I can make peace on earth with my own two hands

Ville dele denne videoen med dere, dette har vært en av mine yndlingssanger helt siden første gang jeg hørte den. Dette var en sang jeg spesielt hørte mye på når jeg bodde i Libanon, da min kollega introduserte meg for den – helt nydelig. Jeg har ikke tenkt på den en stund, men plutselig så poppet den inn i hodet mitt, og jeg fant denne nydelige videoen på youtube. Denne sangen passer også veldig godt til temaet for verdens humanitære dag den 19 august – der kampanjetemaet i år er at man skal gjøre noe godt for en annen person.

Sangen heter “My own two hands” og er sunget av Jack Johnson og Ben Harper

About Trude

Jeg skal jobbe som intern på FNs hovedkontor i New York, Inter-Agency Standing Committee sekretariatet. På denne bloggen vil dere kunne følge meg først i mine forberedelser, mitt arbeid, mine opplevelser og tanker rundt det å bo i det som skal være en av verdens mest spennende by.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment